مامانم امسال اولین سالیه ک توی این ۴۰ سال دَرِ فاطمیه رو خودش باز نمیکنه🥲بمیرم برا اشکات مامان الهی💔😭پ.ن:مامانم موسس ی فاطمیه حضرت زهراست
مادرم....❤️🩹مادرم ک همچنان بستریه و من این لیاقت رو دارم ک کنار تختش باشم🥲فقد کاش میتوستم ب جاش درد بکشمکاش درد نکشهکاش من این روزارو نمیدیدم💔