به عنوان یه درونگرا با آیه لَا يَسْمَعُونَ فِيهَا لَغْوًا وَلَا تَأْثِيمًا متقاعد شدم نماز بخونم🦦🧘
@Dsdsdsds4 May 2026Replying to😭😂😭😂😭😂😭در آنجا نه سخن بیهوده ای می شنوند، نه کلام گناه آلودی"کسی باهات بیخودی حرف نمیزنه یه گوشه میشینی و در آرامش کتاب میخونی💆"