3 May 2026
به عنوان یه درونگرا با آیه لَا يَسْمَعُونَ فِيهَا لَغْوًا وَلَا تَأْثِيمًا متقاعد شدم نماز بخونم🦦🧘
به عنوان یه درونگرای خسته کاش معنیشو هم میذاشتی...
01:10 - 4 May 2026

1 Reactions
61 Views


1 Reply

@Dsdsdsds4 May 2026
Replying to
😭😂😭😂😭😂😭در آنجا نه سخن بیهوده ای می شنوند، نه کلام گناه آلودی"کسی باهات بیخودی حرف نمیزنه یه گوشه میشینی و در آرامش کتاب میخونی💆"