آقای پزشکیان!به اعتراف خودتان به عنوان متخصص، باعث و بانی تورم و افزایش نرخ ارز و مانند اینها شما هستید؛ نه مردم نه کسبه نه تجار بلکه دولت!چه لزومی داشت شب ۲۲ بهمن، دلار به بالای ۹۰ هزار برسد؟!میگوییدتقصیر بانک مرکزی است. مانده ام چرا او را ابقاء کردید؟#ایران #اقتصادی #تورم #کشور #ایران_قوی
3 MB
