ازاین آدم نبایدانتطارکارهای #انقلابی و#انتقام داشت..بایدمراقب وحدت و#وفاقش باشیم.پ ن:همینکه جمهوری اسلامی و#نظام تاپایان دوره اش سالم بماند باید خداروشکرکنیم.
1 MB
@user1720537064924 May 2026Replying to
@abbaskiani24 May 2026Replying toحضرت آیت الله مگر حضرت آقا با مذاکره با آمریکائیها موافق بودند؟ وقتی ضرورتاً سکوت صحنه نظامی را عنوان میکنند یعنی نخواستند در مقابل فشارهای دولتمردان برای مذاکرات، مخالفت کنند همچنانکه امام شهیدمان چنین کردند.ماهم برای عدم بروز اختلاف درجامعه، ضرورتاً دوره سکوت را تا جایی که بفرمایند،پیش میگیریم.