ساده اندیشی ستاگر انتظار وفاداری از دشمن داریداز نگاه آنها شما عمالقه هستیدجسارتا اگر به شما برنمیخوردآنها شما را آدم هم حساب نمیکننددشمن نه بلکه دشمن ترین اندحاشا که حتی با توافق نیزدست از سرتان بردارندلَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ
@Azj31313 June 2026Replying to andعجب!به شما تبر یک میگم.شما از انبیاء الهی و از ائمه معصومین هم بالاتر هستی.