وقتی دستت از منطق کوتاه باشد مجبورید با تهمت و توهین حرف خود را به اثبات برسانید.دومیلیون من برا شما، وعده ما پل صراط انشاالله
@Siavoshi2 May 2025Replying toوقتی دستت از منطق کوتاه باشد مجبورید با تهمت و توهین حرف خود را به اثبات برسانید.دومیلیون من برا شما، وعده ما پل صراط انشاالله
@shahid1202 May 2025Replying toاولا من منظورم شما نبودو فقط درباره اینکه گفتم درتوییترچنین چیزی هست گفتم و شاید درویراستی هم شاید باشه اگر باعث شد شما چنین برداشتی بکنین عذر میخوام اگر بدون اینکه اصل ماجرا را بدونین پخش نکنین خیلی بهترهاعتماد و انتخاب رسانه های موردقبولتان هستند؟؟ان جائکم فاسق بنبا فتبینوا
@Siavoshi2 May 2025Replying toدر توئیتر هم مطمئنید هست؟به نظر شما تخریب قالیباف به نفع چه کسی است؟اصلاح طلبان و پزشکیان که قالیباف برایشان سنگ تمام گذاشته،میماند جلیلیواقعا جلیلی از نظر شمااینقدر پول دارد؟ و تخریب قالیباف چه نفعی برای او دارد؟
@shahid1202 May 2025Replying toنخیر این تخریبها از سالها پیش شروع شده وربطی به یک جریان خاص هم نداره دشمنان ایشان از هر قشری هستند چه داخلی چه خارجیها چه صهیونیستها چه اصلاحات چه عدالتخوارهاچه سوپر انقلابیها که ایشان را منافی منافع خودشان میداننداین هم چند نمونه
@Siavoshi3 May 2025Replying toسلاممشکل شما مطلق انگاری افراد است.یک نفر را که بگوئید خوب است، تا آخر پایش وایمیستید!!من اما قالیباف را وقتی درست حرکت میکند دوست دارم و اشتباهش را نقد میکنم.شما یکبار از من در نقد سیسمونی نخواهید دید، چون میدانم به قالیباف ظلم شداما وقتی میبینم برای معاون وزیر کشور رئیسی ضرب الاجل وضع
@Siavoshi3 May 2025اما وقتی میبینم برای عزل معاون وزیر کشور رئیسی ضرب الاجل وضع میکند ولی برای حضور غیرقانونی ظریف و امثالهم چشم میبندد، دیگر نباید او را تمجید کرد.وقتی میبینیم میخواهند به یک دزد سابقهدار ۲میلیارد دلار بدهند و شما طرفداران قالیباف حامی دزد سابقهدار میشوید
@Siavoshi3 May 2025خیلی جالب است میگوئید در قانون او را منع نکردند!!! در حالی که عقل و عرف میگوید بروید سراغ یک انسان پاکدستو میدانیم قلبا خود شما هم راضی نیستید به دزدان مسئولیت بدهند اما تخدیر وفاق شما را ساخته، جایی برای دفاع باقی نمی ماند
@shahid1203 May 2025Replying toما حامی دزد نشدیم و بارها گفتیم مشکل اصلی ما با طرز رفتار اقای ثابتی بودو گفتیم اگر فردی مجازات شد دیگه همان شرایط قبل را نداره ونبایدباز هم مثل یک مجرم باهاش برخوردبشوددوستانتان نخواستندبفهمندو دست به تحریف حرف ما زدن وما را حامی مفسدمعرفی کردنhttps://virasty.com/Alirezayavari/1745839808391728857This post was deleted by the post author.
@Siavoshi3 May 2025Replying toیعنی در این مملکت غیر از مهدی جهانگیری هیچ تاجر پاکدستی وجود نداره؟پس چرا برای هر استخدام عدم سوء سابقه میگیرند؟ یعنی غیر معقوله؟چرا برای نمایندگی استعلام از مراجع ۴گانه میگیرند؟شما واقعا منطقتان اینطور شده یا لج با کسی دارید؟