انشالله تو راه اربعین مشکل جدی پیش نیادبرای کسیچندتامطلب1.بهم کمک کنیم تومسیر2.ازدوستان عراقی که مسلط به مسیر,موکبها,وتجهیزات در عراق هستندکمک بخوایم (مؤلفه القلوب)🙂3.اربعین وبه یک سفرتفریحی تبدیل نکنیم4.به کشورمیزبان ومدل پذیراییشون اززواراحترام بگذاریم که این خودش ازمصادیق وحدته#شمام_بگو
مخالف نیستم هاخداازهمه موکب دارامون قبول کنهولی معرفی موکبهامخصوص زائرین ایرانی کمی بی مهری نسبت به مردم کشورمیزبانهیادحرف مادرم میوفتم که انگار مهمون غذاشو باخودش ببرهبه نظرم هرطورگذشت خوبه حتماکه نباید پذیرایی ایرانی وتمام وکمال باشهحاشیه پررنگ ترازمتن نشه یه وقت🙂👌#بیاید_اینکارو_نکنیم