خاک پای همهی شهدا و آرزومند مقام آنهاسید علی خامنهای
Pinned post
@sharh102dهوشمندیتان مدهوشمان کرده. آتشبس در زمان ضربالاجل ترامپ، اعلام تفاهم در روز تولد ترامپ، و حالا سفر به ژنو در هنگام محرم و دو روز پس از پیام رهبر انقلاب مبنی بر داشتن نظری دیگر و حملات صهیونیستها به لبنان.
@sharh105dنسبت دیدگاه رئیسجمهوری، رئیس هیئت مذاکرهکننده و وزیر امور خارجه با آن اصولِ مورد اشاره در عبارت «بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم» چیست؟ به عبارت بهتر، آیا اساساً میتوان میان اینان و آن اصول، نسبتی برقرار ساخت؟ اگر نه، این چه ساختار سیاسیای است که اینان را متولی امور کرده است؟
@sharh105dولیفقیه مینویسد: «بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم». اگر آن اصول، درست و موجه است، و پیشرفت جامعه منوط به آن است، آیا نباید ضابطهای قانونی برایش تعریف شود که کارگزاران نظام، ملزم به رعایت آن شوند؟ و اگر این چنین نیست، آیا یک جای این ساختار سیاسی نمیلنگد؟ و آیا وقت بازبینی درموردش فرانرسیده؟
@sharh105d۱. وسط جنگ، مقام اول کشور یک نظر دارد و مقام دوم، نظر دیگری. مقام اول، از رای خود صرفنظر میکند و همراه با ملت، منتظر تحقق شروط گفتهشده که مسئولیتش را مقام دوم پذیرفته، میماند.۲. هر مخاطبی که اطلاعی از سنتهای الهی یا تجربههای تاریخی داشته باشد، تکلیف شروط گفته شده برایش معلوم است.
@sharh1015 June 2026دشمن خارجی، کید و کمین میکند و صبر پیشه میسازد. دشمن داخلی، تساهل میکند و پیِ عادیسازی فضای جنگی میرود. دشمن - چه داخلی و چه خارجیاش - همه کار میکنند تا خامنهای جوان، پا به میدان بگذارد و سرنوشت او را همچون پدرش رقم بزنند؛غافل از آنکه: و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین...
@sharh1014 June 2026واکنشهای ایران - اعم از دیپلماتیک و نظامی - اگر ثمربخش بود، از ترور حاجقاسم به ترور اماممان نمیرسیدیم.
@sharh108 May 2026هفتاد روز از شروع جنگ گذشت. نه ناوی غرق شد، نه جنگی منطقه ای شد، و نه دیگر آقایان یادی از تقاص خون اماممان میکنند.
@sharh1022 April 2026میتوان جسور بود،شجاعت را عینیت بخشید،حماسه را معنا کرد،آرزوهای بزرگ داشت،دست بر زانو گذاشت و به بلندای تاریخ برخاست. میتوان آستین بالا زد و همت به نابودی رژیم اسرائیل بست. میتوان آرزوهای خاموش را فریاد کرد و قلبهای زخمی را تسلی داد. باور کنیم میتوانیم، اگرکه بخواهیم. ان ینصرکم الله فلاغالب لکم.
@sharh1017 April 2026برای سازشکاران، هرچیزی قیمتی دارد. نه تنها اورانیوم و غنیسازی و هستهای، و نه تنها موشکی و محور مقاومت، و حتی نه تنها خون امام شهید و مردم مظلوم قتیل، که نظام اسلامی و یکپارچگی ایران نیز قابل معامله است؛ فقط باید موعد مناسبش برسد!نمیشنوید ندای درونشان را؟#هم_سازش_هم_تسلیم_نبرد_با_مبعوثان
@sharh1017 April 2026اگر به شیفتگان امثال عراقچی و قالیباف برنمیخورد، بد نیست درمورد این رجال سیاسی بپرسیم که در این سالهای اخیر، کِی اینان دلسوز نظام و مطیع امام بودهاند؟ این جبهه در تحمیل چه چیزی ناموفق بودهاست؟ «برجام، جنگ تحمیلی دوم و صلح تحمیلیاش، مذاکره پیش و پس از جنگ تحمیلی دوم، شهادت امام، و
@sharh1017 April 2026مردم مبعوث بیخود کردهاند که مالکوار پشت خیمه دشمن صف بستهاند! همان بهتر که کنار بروند تا اشعثها کار را دربیاورند!در نزاع میان بعثت مردمان و فتنه برخی مسئولان، معلوم است که برگ برنده با کسانی است که عملا همتیمی معاویهاند...نمیشنوید ندای درونشان را؟#هم_سازش_هم_تسلیم_نبرد_با_مبعوثان
@sharh1017 April 2026صحنه واضح است؛ مردم چهل شبانهروز مبعوث شدند، اما ناگهان حنجرهای شیطانی، دمِ ضربالاجل آن شیء نجس، در میانشان فریاد زد: برویم با قاتل امام شهید مذاکره کنیم!خودشان گفتند: امام حاضر ده شرط گذاشته -شروطی که از ابتدای جمهوری اسلامی، دشمن هرگز نپذیرفته-، اما بعد همانها را نادیده گرفته و