عوضش کمک های آقای قالیباف خوب بود فقط اقای رئیس جمهور شهید مانع وفاق بود با پزشکیان خوب وفاق کرده مجلسم به تعطیلی کشونده. 😉
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersعوضش کمک های آقای قالیباف خوب بود فقط اقای رئیس جمهور شهید مانع وفاق بود با پزشکیان خوب وفاق کرده مجلسم به تعطیلی کشونده. 😉
@user16911635052724 May 2026Replying to and 26 othersشاید باورت نشه ولی من با وجود عملکرد مشکوک هنوزم به قالیباف خوش بینم خدا کنه جلوی همرزمان شهیدش شرمنده نشه و روسفید شه .خدا مملکت ما رو از شر سران اصلاحات و دسیسه هاشون و نوچه های سایبری و سلبریتی شون نجات بده که همه این اختلافات رو از گور اونا میبینم
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersعملکرد مشکوک قالیباف؟؟؟آقای قالیباف از شهید رییسی هم مظلومتر هستهم خارچشم دشمنان هست هم داخلی ها2 MB
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersآره با وفاق انتقام آقا رو مسکوت گذاشتن حتما. الانم که توافقی طبق سخنان ظریف الدوله پیش میره بیشتر مطمئن میشم. مظلومه راستی چرا اجازه بازگشايي مجلس رو نمیده ماله کشی نکن صدای خیلی از نماینده ها دراومده ی سوال دیگه از نامه کذایی درز کرده به بیرون چه خبر!؟؟؟
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersبه نظرت اینها به تعطیلی آموزش پرورش ربط داره؟؟؟؟؟شما خودتو زدی به کوری دلیلی این نیست بقیه هم نمیبینند.
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersصحبتهای متکی را ندیدی که گفت مجلس باید بسته باشه؟!سی تا نماینده از مذاکرات حمایت نکردن و گفتن ما قبول نداریم خب قبول نکنند مهم رهبری و نظام هست که همگی قبول دارن و ما هم برامون اینا مهم هست، نه سی تا نماینده شکست خورده از دوران انتخابات
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 others
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersانقدم بدم میاد عده ای بظاهر انقلابی مدام چشمشون ب رسانه دشمنه با اینکه آقا نهی کردن ... منبعشون ترامپ و بیبیسی و ... اه
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersاز سیاسیون دروغ گوی ما که مذاکرات رو تکذیب میکردند تهش تشریف بردن پاکستان من بیشتر بدم میاد.
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersبله اون زمان شماها چشمتون ب پست ترامپ بود و گفتند اون زمان مذاکراتی نبود و ما ب صداقت مسئولین ایران اعتیاد داریم شماهم ب صداقت ترامپتون..... بعدش تصمیم گرفتن و علنی رفتن برا مذاکره ...
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersذهن خوانی چیزی هستید ؟؟؟ اگر جرات نداشتن با اونهمه تخریب امثال شماها بعدش ک تصمیم گرفته شد ، نمیرفتن ... لطفا خواهشا ب شعور مخاطب احترام بذارید ب خورد هر کسی ک نمیشه راحت اراجیف تحویل داد ... توهم و جملات چرت و پرت ک دو تا بچه هم تو دعوا نمیگن شده اساس تحلیل سوپر انقلابیا🙏
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersشما چی؟!!! جز توهم چیز دیگه نداری؟سند و مدرک هم که نداری غیر از حرفهای ترامپ قماربازچکارتون کنیم که به حرف رهبر گوش نمیکنین که واضح گفتن به رسانه دشمن گوش نکنینبشین ببین ترامپ دروغگو براتون چی میگه سریع هم بپذیر از اون راستگوتر براتون نیست 🤮