محمد آقا
@sniper137
خیلی از کسب و کارها اومدن در فضای پیامرسانهای داخلی دارن فعالیت میکنن.
#آقای_دولت
نهایت حمایت رو از این پیامرسانها بکن تا بتونن مخاطبینشون رو راضی نگه دارن.
#حاکمیت_مجازی
17:39 - 13 May 2026
1
Reactions
483
Views
1
Replying to
@sniper137