♦️ پزشکیان: هیچ تصمیمی بدون اذن رهبری گرفته نخواهد شد.✍جناب رییسجمهور اجازه بدید ملت اینو از زبان خود رهبر عزیز بشنوند...🔸 که اگر این بود رهبر شهید و رهبر رشیدمان لااقل یکبار در سخنانشانکلمه آتش بس را به زبان می آوردند...🔸 که اگر این بودخسارت برجام ننگین آوار نمیشد بر سر ملت...
🔸 که اگر این بود اصلا جنگ نمیشد🔸 که اگر این بود رهبرمان ترورنمیشد🔸 چه کنیم؟ مار گزیده ایم جناب...# راستی از قصاص قاتل رهبرمان چه خبر؟
20:56 - 24 May 2026