سیاست‌های کلی اصل ۴۴ برای تغییر نقش دولت در اقتصاد ابلاغ شد، نه حذف دولت از اقتصاد. خصوصی‌سازی در اصل ۴۴، رهاسازی نئولیبرالی نیست، بلکه وظیفه دولت از متصدی به حامی، هادی و ناظر تغییر می‌کند. وظیفه دولت، استفاده از انگیزه خلق ثروت بخش خصوصی برای تامین منافع عمومی است.#نه_به_نئولیبرالیسم
2 MB
01:47 - 3 فروردین 1402



9 Replies

Profile picture of ‌عباسیون‌
@Abbasyiun3 فروردین 1402
Replying to
برادر حامی و هادی و ناظر بودن رو با دست خالی نمیشه انجام داد . شما بیا همه اموالت رو بفروش به من بعد بیا به من نظارت کن ! راهت نمیدم نزدیک اموالم شی چه برسه بیای واسم تعیین تکلیف هم کنی ؟! نتیجه چوب حراج زدن به اموال دولت رو به وضوح دیدیم ! یک شرکت بزرگ خصوصی شده موفق رو نام ببرید لطفا ...

Profile picture of ‌کوشولو خان‌
@kooshooloo3 فروردین 1402
Replying to
مخالفتهای شما با حذف رانت عجیب ترین افکاریه که تا حالا دیدم!عقل و شرع میگه رانت مُخل اقتصاد

@H_gh_03 فروردین 1402
Replying to
گفتگو ی امشب در جدال رو توی اپارات قرار بدین که از فردا بشه نشرش داد.ولی هرچی گشتیم پیدا نکردیم و فقط توی یوتویوب بود

Profile picture of ‌احد داداش زاده‌
@user1674246060193 فروردین 1402
Replying to
آقای جبرائیلی مگه لیبرال و نئو لیبرال میگه رهاسازي اقتصاد شما حتی در بعضی موارد این امر رو کوچک سازی دولت می دانید دیگه حرف های امام جامعه رو تفسیر به رای نکنید سخنان امام جامعه واضح می باشد

Profile picture of ‌علی‌
@Alimakouki4 فروردین 1402
Replying to
ما به دنبال الگوی اقتصادی مبتنی بر آرمان ها و ظرفیت ها هستیم در این بین ممکن است بخشی از الگوی ما با الگوی لیبرالیسم یا سوسیالیسم تطابق داشته باشد این فرض که ما باید همه ی اجزای الگوی نئولیبرال را نفی کنیم ، غلط است .

Profile picture of ‌داوود طریقی‌
@M_Tarighi8 فروردین 1402
Replying to
به نظرم حتی اگه دولت صرفا حامی و ناظر هم بشه باز مشکلات بزرگی باقیه! همین نوروز مگه میوه شب عید رو به بخش خصوصی نسپردن که خودشون نظارت کنند! چه شد؟! قیمتها محضر حضور که هست...