این خوبه یا بده
ادامه بررسی طرح «مالیات بر سوداگری و سفته بازی» در هیئت عالی نظارت
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر روز سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
@h_n_boroujeni852823 May 2023Replying toآقا سید بزرگوار اون دونفر لاریجانی رو از اون صندلی جدا کنید همه چیز درست میشه اینقدرممردم سختی نمیکشن .تو مجلس یه رنگی مردمو اذیت میکردن توی قوه ی قضاییه هم یه رنگی .اینقدر صندلی و قدرت ارزش داره که چسبیدن بهش.انسان اگه میدونست فرداش میمیره اینقدر ظلم نمیکرد.فکر مرگ باشیم و اونور و جواب دادنبه خدا
@h_n_boroujeni852823 May 2023Replying toسودا گری و سفته بازیو همین لاریجانی زمان رییس مجلس بودنش به اوج رسوند ...باند وباندبازیهایی که خودشون خوردن و بردن ...سید جان شما که دستی به بالا داری حرف دل نردمو بزنید ...الله فراموشتون نشه
@dadashzadeh136823 May 2023Replying toحضور طغیانی و میرسلیم در این جلسات آزاردهنده هست...دو تا آدم بی سواد پرروی شوت!خصوصا میرسلیم با حرف های خنده دار و شنائت اوری که دیشب زد
@t_karimkhani23 May 2023Replying toای کاش مالیات بر درامد رو بر اساس سرمایه ی طرف تنظیم میکردینخیلی ها سرمایه ی قابل توجهی ندارن که بخوان مالیات هم بدن در عوض خیلیا میتونن 40 بار مارو بخرن نصف قیمت بفروشن .😄
@sps138523 May 2023Replying toدرود بر شما این طرح را زودتر به انجام برسونید من بهمن ۱۴۰۱ سوداگری دلالها و بنگاهها را با تما م وجود لمس کردم معامله در شرف انجام بود که یک دلال با مبلغی گرانتر خونه را خرید و بعد چند روز با ۲ میلیارد بالاتر بفروش گذاشت
@Az1234mo23 May 2023Replying toاین همه جلسه میذارن ی قانون وضع میکنن ، بعد اون همه جلسه میذارن مغای میدونن ، ماشالله به این همت و جلسه ، چقدر شما وقت دارید ببخشید وقت میذارید برا مردم ، شما آخه چقدر خوبین ، ما خیلی خوشحالیم ، راستی ما هم وضعمون خیلی خوبیم ، از وضع قانون ، مغایر قانون
@h_abdolmaleki23 May 2023Replying toاگه مجمع طرح شفافیت رو تأیید می کرد الان مشخص بود کی چی کار کرده،ولی خوب همیشه مجمع سدی بوده در برابر طرح های خوبمن که حلال نمی کنم
@Soleimanyadollahy23 May 2023Replying toجسارت بشمانباشه آقای دکتر؛اماآیاواقعابرادران لاریجانی ومیرسلیم جزءاعضااین شوراهستند؛درضمن مردم عادی مثل بنده ازاون اعدادی که فرمودین وقوانین مربوطه بی اطلاع هستند
@H_abdolahpoor23 May 2023Replying toعه چرا ؟ یعنی میگن مالیاتی نباشه؟ یا زیاد بشه؟من میگم کاش ۷۰ یا ۸۰ درصد باشه تا بازدارندگی داشته باشه.
@Akbariali23 May 2023Replying toمیرسلیم هم که اونجاست تا کی می خواد اینجور افراد برا مردم تصمیم بگیرن
@user16786387189623 May 2023Replying toبند ۹ را نمی دانم ولی می دانم فعلا چیزی به اسم بر نامه هفتم نداریم ؟
@Sadegh_M23 May 2023Replying toاقای جبرائیلی راجب ابطال مصوبه تثبیت نرخ ارز توسط مجلس چه نظری دارید؟