برادر بیایید و به مردم یک خدمت کنید، یا کاندید شوید و با به عهده گرفتن مسئولیت و نمایندگی بیایید وسط یا با یک خداحافظی همه را خوشحال کنید و دست از این نظریات شاذ بردارید.
🔺آیا منظور از عبارت "نقدینگی علت تورم کنونی نیست"، این است که معتقدیم "باید پول چاپ کنیم و بین مردم توزیع کنیم و نگران تورم نباشیم"؟8 MB
@Meshkat_n7230 January 2024Replying toبرادر بیایید و به مردم یک خدمت کنید، یا کاندید شوید و با به عهده گرفتن مسئولیت و نمایندگی بیایید وسط یا با یک خداحافظی همه را خوشحال کنید و دست از این نظریات شاذ بردارید.
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toعزیز ۳ نقدینگی داریم ۱.نقدینگی دست سوداگران و ابرسرمایه داران که با آن سوداگری و ایجاد تورم میکنند که بایستی جلویش گرفته شود.۲. نقدینگی دست توده مردم مستضعف که بایستی تقویت شده و رشد کند تا توان خریدشان بیشتر شود و تقاضا بیشتر و لذا تولید رونق یابد.۳.نقدینگی تولیدی ها که باعث افزایش تولید میشود
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toآن رشد نقدینگی ای که باید متوقف بشود نقدینگیه بنگاههایی است که با آن نقدینگی سوداگری میکنند برعکس نقدینگی دست مستضعفین و تولیدکنندگان واقعی بایستی رشد کند تا هم مستضعفین قدرت خرید پیدا کنند هم تولید کنندگان توان تولید پیدا کنند. لذا مشکل این است که نقدینگی در دست سوداگران است خود نقدینگی بد نیست.
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toکسی که نان خالی می خورد توان مالی ندارد اگر نقدینگی اش رشد کرد نمی رود با نقدینگی اش دلار بخرد طلا بخرد باعث تورم بشود خیر میرود یک ماست و تخم مرغ می خرد نانش را خالی نخورد اینکه نقدینگی توده مستضعفین باعث تورم میشود شاخدارترین دروغی است که علم مبتذل اقتصاد به ما قالب کرده است و کماکان دارد میکند
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toسید جان شما تریبون داری صدایت بلند است اینو جا بندازید مشکل تجمع نقدینگی در دست سوداگران است بانکهایی که خود خلق نقدینگی می کنند و با آن به جای کمک به تولید و مستضعفین سوداگری می کنند همزمان مشکل ما کمبود نقدینگی در دست تولیدکنندگان است که نمی توانند خط تولید را گسترش دهند مواد اولیه تهیه کنند.
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toچه دلیلی دارد طرف ۱۰۰۰ میلیارد گذاشته در بانک به وی سالی ۲۷۰ میلیارد سود(ربا) میدهند آیا این شخص مایل میشود پولش ببرد تولیدی راه بیاندازد؟ در صورتیکه اگر بانک به او سود ندهد او ناچار می شود پول را ببرد یک فعالیت اقتصادی بکند مثل راه اندازی تولیدی و یا ساخت و ساز یا بازرگانی
@ILYAtheGREAT2630 January 2024Replying toسیدجان لطفا تا میتوانید فریاد بزنید که بجای محدود کردن نقدینگی مستضعفین و تولیدی ها بایستی نقدینگی را از سوداگران ابر شرکتها ابر بنگاهها ابر سرمایه داران خلع کرد و همزمان آن را بخشی به تولیدگران اختصاص داد برخی را نیز به مستضعفین اختصاص داد تا تولید کنندگان تولید را رونق دهند و مستضعفین خرید کنند
@Sadraza30 January 2024Replying toظاهرافراموش کردیدکه رفسنجانی غریق،می گفت عدالت یعنی هرکس زرنگتره بیشترببره،حقشه.عجب رسوماتی بجاگذاشت اون (معاویه انقلاب).
@amin134430 January 2024Replying to۱۰۰میلیون وام اشتغال ۲ساله ۵تا بانک فرستادن رفتیم میگن بودجه تمام شد .
@MA141830 January 2024Replying to✏️ رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی: رشدنقدینگی بایدمتوقف بشود. کمااینکه تلاش کردند یک مقداری هم تأثیر داشته و رشدنقدینگی کم شده.یکی از مشکلات کشور رشد نقدینگی است.خب،وقتی که ما در این زمینه به سیاستهای انقباضی رومیآوریم،طبیعتاً منابعی که بانکها در اختیار فعالان اقتصادی میگذارند
@Reddat30 January 2024Replying toنگفتید پول چاپ کنیم بدیم به مردم ، بلکه گفتید بدیم به تولید😅 اینکه خلافه توقف رشد نقدینگیه.دقیقا آخر فیلم گفتید خلق نقدینگی در انحصار دولت باشد برای تولید.https://virasty.com/syjebraily/1693503528665615683خیر، در امر حکیم است...