طیب نیا: فقط ۵ قلم کالا ارز ترجیحی ۶۰۰۰۰ می گیرند.🤯
@Lord_electronic14 July 2024من اینطور نمیخونم اینو، ترجمه : ملت شریف، ما مدیران نا لایق بی عرضه گند زدیم در عرصه اقتصاد و رانتزادگی ، الان تو کاری که استادیم توش برنامه ریزی کردیم تا جیب شما رو خالی کنیم و از سفره شماها بدزدیم و یک عده رو پولدارتر کنیم. ملت شریف آماده شوک تورمی و قیمتی جدید باشید
@Sarbedaaraan14 July 2024Replying toاین ره که میروند به ترکستان است..متاسفانه #لیبرالیسم با گوشت و خون خیلی از افراد حتی حزب الهی ها شده. سالها درگیر #تهاجم_فرهنگی و رسانهای بودیم و این وضعیت فرهنگی جامعه شده. الان نتایج تهاجم علمی و #جنگ_شناختی دشمن در نخبگان و دولتمردان حکومت رو مشاهده میکنید..#بحران_نیلی #نه_به_دلاری_فروشی
@Nezami_ganjavi15 July 2024Replying toسید جان، توی کانالتون نوشتید«شرکتهای بزرگ صادرکننده که بیشترین ارز کشور را در اختیار دارند، دلار را در بازار آزاد گران میکنند.»چرا گران سازی دلار در بازار آزاد را به اینها نسبت میدهید؟ واقعا واضح است؟ شاید دلیل شما کانالهای تلگرامی در دست این افراد باشد، اما در مورد آرژانتین چه عرض میکنید؟