فتوای امام شهیدمان در مورد سلاح هستهای این بود که ما تولید و استفاده نمیکنیم #اما در هر سطحی که به ما حمله شود در همان سطح پاسخ میدهیم. (یعنی اگر نیاز شود میخریم)اما در تفاهم جدید ایران حق خرید را از خودش سلب کرده و اگه کشوری ب ایران سلاح هستهای هم بفروشه مورد حمله هستهای قرار خواهد گرفت.

