پارت سوم ویرشت ها:(پارت اول اینجاست!)۱۰-"بلایی بر سرش آرم که بار آخرش باشد!!"

iriPinned post
@tahatizchang27 June 2025پارت سوم ویرشت ها:(پارت اول اینجاست!)۱۰-"بلایی بر سرش آرم که بار آخرش باشد!!"
@tahatizchang17 July 2025گلی گم کرده ام می جویم او رابه هر گل می رسم می بویم او را...!#دلتنگی 💔
@tahatizchang27 June 2025والا هیچکدوم🗿یکی از یکی خوابآلود تر!و فتاح و خیبرشکن ها؛یکی از یکی بیدارتر و بیدارکنندهتر!🇮🇷#ایرانبنظر شما کدوم یک از پدافند های اسرائیل موفق تر عمل کرد ؟! گنبد آهنین فلاخن داووداصلاح طلبانسامانه تاد
@tahatizchang27 June 2025
@tahatizchang27 June 2025تنها در کوچه های کوفهدلتنگ چشمان حسین...و نامههایی که حالا فقط تماشایت میکنند...و ما برای مهدی جانمانحتی نامه هم ننوشته ایم...✍️ @ebrahimi_mahdi110
@tahatizchang27 June 2025ما به فطرت خویش بازگشتهایمو در آن حسین علیهالسلام را یافتهایمو این چنین است اگر حسین ندیدهحسین حسین میکنیم ..._شهید مرتضی #آوینی#محرم#برای_ایران
@tahatizchang27 June 2025در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد ؛ شمر هم سینه میزند.-امام موسی صدر#محرم#برای_ایران
@tahatizchang17 February 2025مگر امروز ۲۹ بهمن و به تاریخ ایران باستان روز سپندارمذگان یا همون روز عشق در ایران باستان نیست؟چرا کسایی که یقه پاره میکردن که ما آریایی هستیم و عرب پرست نیستیم چهار روز پیش داشتن برای ولنتاین که مربوط به مسیحیت هست خودشون رو میکشتن اما امروز یادشون نیست چه روزیه؟✍️ @Majnoon_leyla
@tahatizchang17 February 2025به به!به میمنت و مبارکی!😍...پ.ن : با وجود اینکه یه ذره ازش دلگیرم؛ ولی عمر امیدِ آرمی دراز باد!💜💜#BTS
@tahatizchang13 February 2025