4d
راجع به پیام‌آقا...آنچه روشن است ، شروط رهبری در این متن تفاهم نامه رعایت شده وگرنه اجازه آن صادر نمیشد.آنچه روشن است ، مسئولین دلسوز بودند و پر تلاش ؛ توهین و تهمت نثار آنها کردن اشتباه محض بوده و هست و خواهد بود.آنچه روشن است ، دشمن به استیصال رسیده بوده و مصر به امضای این قرار داد بوده نه ما.
دروغ هایی که گفتی رو که بریز سطل اشغال مکه نمیگی دشمن از سر استیصال اومده توافق کرده ؟ پس به نفعش بوده که تنگه هرمز و رد شدن نفتکش ها و پر کردن ذخیار نفتش رو بدون جنگ بدست آورده اسم این خیانت و خریت هست افتاد ؟
05:43 - 20 June 2026

17 Reactions
174 Views


2 Replies

Profile picture of ‌🩸ƁỊĐĄŘŸ🩸‌
Replying to and
سطل آشغال عق میزنه

Profile picture of ‌مهدی خوشگله‌
Replying to
این ادبیات برای یک فرد متدین و انقلابی خیلی زشت و سبکه..برید و تا ادب یاد گرفتید بیاین تا پاسختون را بگیرید.