حفظ نظام در برهه ی کنونی اوجب واجبات است جمهوری اسلامی حرم است واگر این حرم ماند دیگر حرم ها میمانند.
@user1686852225763 August 2023Replying to and 10 othersحفظ نظام در برهه ی کنونی اوجب واجبات است جمهوری اسلامی حرم است واگر این حرم ماند دیگر حرم ها میمانند.
@yahyaparsa033 August 2023Replying to and 10 othersمن موافق حفظ نظام با مبانی انقلاب اسلامی ان هستم نه حفظ نظام با هر وسیله ای این یعنی توجیه غلط و منحرف کردن مردم ودین
@Mahdiahmadpour20033 August 2023Replying to and 10 othersاین حرف درستی است. ولی مشکل، نظام نیست. مشکل در سه قوه است. در ثانی ما با هر حرکتی که شخص ولی فقیه در راس آن باشد موافقیم. مطمئن باشید امام جامعه خودشان بهتر از همه ما و شما مسائل را می دانند.
@yahyaparsa033 August 2023Replying to and 10 othersسه قوه را که منصوب میکنه شاید شما بگویی قوه قضاییه منصوب رهبری است بله ولی غیر مستقیم دو قوه دیگر هم توسط شورای نگهبان که منصوب رهبر است تایید میشوند رهبری در این انتخابها هیچ تقصیری ندارد چون بیت شده مکان نفوذ انحصار طلبان خودخواه
@Mahdiahmadpour20033 August 2023Replying to and 10 othersرئیس جمهور و نمایندگان مجلس، متاسفانه با رای مردم انتخاب می شوند. ولی با رای همان مردم هم قابل عزل نیستند. رئیس جمهور تنها در دو حالت عزل می شود. یا نمایندگان مجلس رای به عدم کفایت سیاسی اش بدهند یا دیوان عالی کشور رای به مجرمیتش بدهد. رهبر ی مظلوم ما کجای این ماجراست؟ ... ۳
@yahyaparsa033 August 2023Replying to and 10 othersبله اتفاقا من هم بحثم همین است که مردم هیچ کاری نمیتوانند بکنند چون از اول اشتباه تایید شده وکاری هم نمیشود کرد وبدتر ۴ سال بعد هم تایید میشود تورا به خدا مردم بازی ندهید من دارم بحث ریشه ای میکنم ما نباید به دشمن نفوذ بدهیم
@Mahdiahmadpour20033 August 2023Replying to and 10 othersرک بگویم؟ راه حل ریشه ایرتغییر قانون اساسی به نحوی است که ریاستدجمهوری حذف و به جای آن نخست وزیر بیاید. نحوه انحلال مجلس مشخص شود و نخست وزیر با پیشنهاد رهبر به مجلس، انتخاب شود و توسط مجلس، قوه قضائیه یا رهبری قابل عزل باشد.
@yahyaparsa033 August 2023Replying to and 10 othersاینکه باز همان شد ببخشید پالون عوض شد از ریاست جمهوری به پارلمانی اگر شما نظام پارلمانی میبینی درغرب است بعلت وجود احزاب است مگر درایران احزاب میشود تشکیل داد اگر میشد اقای خمینی منحل نمیکرد
@Mohamadali5303 August 2023Replying to and 10 othersآقای پارسا شما میدانید که امام در مذهب تشیع مقامی مخصوص معصومین است ؟ و هر که خود را در مقام معصوم قرار دهد در احادیث چه توصیفی از او شده است ؟
@yahyaparsa033 August 2023Replying to and 10 othersامام یک مقام نسبی است من به واقع همین حد میدانم وهیچ کس معصوم نیست چون جایز الخطا است و منصوب خدا وامام نیست پس نسبی است
@Mohamadali5303 August 2023Replying to and 10 othersامام مانند پیامبر باید منصوب خداوند باشد . حتی پیامبر هم نمیتواند امام تعیین کند . اما رهبر یا قائد یا القاب دیگر نسبی و برای غیر معصوم است .
@Mohamadali5303 August 2023Replying to and 10 othersسلام .اول ما خلق الله نور رسول اکرم بود . سپس خداوندنور علی و سپس نور فاطمه و سپس نور یازده فرزند فاطمه را خلق کرد .در زمان رسالت پیامبر ، خداوند توسط جبرئیل نام و نسب ۱۲ امام برگزیده خودش را به پیامبر ابلاغ کرد و سپس آيه تبلیغ برای آگاهی مردم توسط جبرئیل نازل شد .