48 ساعت از اون موضوع گذشتهسر این قضیه کسی هم کشته شده؟
iriThis post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
طاها نائینی Replied
@tbn_IRAN30 March 2026Replying to and 4 othersتوی کل دنیا (حتی آمریکا) به مقر نظامی اگه حمله بشه ، اونها از سلاح گرم استفاده میکنن.چون نظامین چون قانون اینو میگهپس انتظار نداشته باش که توی جنگ شهری ۱۸و۱۹ دی نیروی انتظامی بیاد بگه که تورو خدا حمله نکنید#احمق_نباشیم #ایران #اینترنت
طاها نائینی Replied
@user17747812696029 March 2026اینترنت قطعه چطور حرفشونو برسونن؟همه که سلبریتیای شما سیمکارت سفید ندارن #اینترنتعکس های زیر مربوط به بازیگری است که با دریافت #دستمزدهای_نجومی به بازی در نقش #شهدا دارای جایگاه مهمی در سینمای ایران استنامبرده بعداز گذشت یکماه از تجاوز آمریکایی اسرائیلی به کشورمان مفقود شد و هیچ خبری از وی نیست #ایران_قوی #اینترنت #اینترنت_ازاد #انتقام #مرگ_بر_اسرائیل #میناب
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andآدم مغز خر خورده باشه وقتی که سیمکارتش سفیده ، بیاد پلتفرم ایرانی ؟
This post was deleted by the post author.
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andعزیز دلم چرا یه خورده از سلولای خاکستری مغزت استفاده نمیکنی؟؟اونا مسئول یه مملکتنوقتی به حرفی میزنن باید صداشون به جهار برسه یا نه؟؟ تازه اونم تو شرایط جنگیتو ویراستی ، یه آفریقایی میتونه بفهمه قالیباف و ... چی گفتن؟؟
This post was deleted by the post author.
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andاوونجایی که گفتم "عزیزدلمچراازسلولهایخاکستریمغزتاستفادهنمیکنی؟" رو دوباره بخون
This post was deleted by the post author.
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andینی اون سلبریتی اینقده فقیره که نمیتونه بره کانفیگ بخره؟؟😂😂#اینترنت #احمق_نباشیم
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andقبول داری که میشه با کانفیگ وصل شدپس دیگه نگو که سیمکارتشون سفیدهدرضمن دستگاهای اطلاعاتی و امنیتی اعلام کرده بود که اگه کسیو دیدیم که VPN میفروشه گزارشش رو بدیم تا مجازات شه
This post was deleted by the post author.
@Im_professor29 March 2026Replying to۱:تمام فرمانده های ج ا که اصلیشم همه میشناسیم در ثانیه اول کتلت شدن۲: جوری ماموراشون تویه سیستم های ج ا نفوذ دارن که ترور و دونستن چیزای مهم ج ا و جاشون مثل اب خوردنه۳: اسمون کشور شده جاده شمال اگه خبر نداری بیا تهران میفهمی۴: مردمت دارن کشته میشن بخاطر گشنگ، بی پولی و یه ایدئولوژیه احمقانه.
Replied@Im_professor29 March 2026Replying to۱:تمام فرمانده های ج ا که اصلیشم همه میشناسیم در ثانیه اول کتلت شدن۲: جوری ماموراشون تویه سیستم های ج ا نفوذ دارن که ترور و دونستن چیزای مهم ج ا و جاشون مثل اب خوردنه۳: اسمون کشور شده جاده شمال اگه خبر نداری بیا تهران میفهمی۴: مردمت دارن کشته میشن بخاطر گشنگ، بی پولی و یه ایدئولوژیه احمقانه.
@tbn_IRAN29 March 2026Replying toراجب شماره سه. به نظرم آسمون اسرائیل و اسمون پایگاه های امریکایی رو هم یه نگاه بندازی بد نیست (خودمم تهرانم)
@tbn_IRAN29 March 2026Replying toنفوذ و قبول دارماینم قبول دارم که اکثر ترورا یا بهتره بگم همه ترورا به واسطه این نفوذی هاسکشته شدن مردم هم قبول دارم ولی کی الان داره مردم و میکشه؟؟ گرونی رو هم قبول دارم، ولی اکثر مردم مگه شغل آزاد ندارن؟پس گرونی هیچ تاثیر خاصی توی زندگی اونا نداره
@tbn_IRAN29 March 2026Replying to andآدم مغز خر خورده باشه وقتی که سیمکارتش سفیده ، بیاد پلتفرم ایرانی ؟
This post was deleted by the post author.
@tbn_IRAN29 March 2026خدا از زبونت بشنوهالان اونا توی شرایط جنگی هستن پای لانچرنظامی گری با کارای شخصی فرق داره گل
This post was deleted by the post author.