5d
ما تازه حکم #نظارت_برمذاکرات شما رو گرفتیم از #رهبریبا فرمان شما هم نیومدیم که با فرمان شما بریم#علی_الاصول #لبیک_سیدمجتبی#بازگشت_به_نظر_رهبری
بگم خفه زشته ؟؟😑
19:54 - 21 June 2026

2 Reactions
149 Views


1 Reply

Profile picture of ‌🏴🚩🇮🇷حضرتی🚩🏴(تنها) 🇮🇷‌
Replying to and
زشت که نه ، ولی بنظرم محترمانه بگید خفه ، زشت که نه بسیار زیباست.👍🏻