آقایان نماینده و مسئول که خیلی شفافیت رو دوست داشتنمشخص کنن مردم بدونن ارتباط نسبی و سببی با انجمن حجتیه دارند یا نه؟چرا به خودتون که میرسه شفافیت بد میشه؟آقای ثابتی و خضریان و منان رییسیپاسخ بدید
1dآقایان نماینده و مسئول که خیلی شفافیت رو دوست داشتنمشخص کنن مردم بدونن ارتباط نسبی و سببی با انجمن حجتیه دارند یا نه؟چرا به خودتون که میرسه شفافیت بد میشه؟آقای ثابتی و خضریان و منان رییسیپاسخ بدید
@tohidfa21hReplying toهزینه پاسخ ها ریزش طرفداران و ابهت پوشالی شون هست اینها هرگز ناسزا بابت مسئولیت واقعی را نخواهند چشید ...همش حاشیه سازی و کناره گیری https://virasty.com/tohidfa/1782363706399058285حضرت امام حسین(علیه السلام)مسلمانى که ادّعاى طرفدارى از اسلام میکند امّا در راه دفاع از اسلام حاضر نیست یک سیلى بخورد، حاضر نیست براى دفاع از قرآن مصالح شخصى خودش را قربانى بکند، نمیتواند ادّعا بکند که مسلمان واقعى است! دیگر از حسین چه کسى بالاتر؟ محرّم نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسینب…Show more
@tohidfa21hReplying to andقرارنیست صددرصد بابقیه همنظر باشیم حتی پنجاه درصد هم ... این توی تکفیر هست که یا هرکسی موافق من هست یا منافق بنامیم
Replying to andandاما فرق داره هم نظر من نباشی اما هم نظر دشمن باشی و جالبه هرچی نظردشمنه داره میشه...
@tohidfa20hReplying to andandدشمن روی اتفاقات یه جوری مانور میده که استیصالش پوشیده بشه ... و شما هم رسانه های اونها رو پررنگ میکنید اما گوش من به رسانه های دشمن نیست
Replying to andandگوش شما به رسانه دشمن نیست.گوش شما به نصرت الهی هست یا نه؟مگر دشمن در برابر نصرت الهی دچار استیصال نشده بود؟چرا امانش دادید که امروز گستاخ تر از قبل تهدید کند و نقص عهد هم بکند
Replying to andandخوش بینی به مسوولان چیزی بدی نیست اما واقع بینی شرط عقل است.ای کاش خوش بینی شما منجر به این میشد امام زمان ما در خفی نباشند و جانشان در امان باشد.
@Mitrandir19hReplying to andandدرایت و حکمت رهبر : علی الاصول نظر دیگری داشتم .... آقای توحید فتحی زاده ، یک کلام جواب بدید نظر آقا یا نظر سران قوا ؟
@M_promised19hReplying to and 3 othersهمه چیز رو تک بعدی میبینیدامام جامعه فرمود بنده نظر دیگه ای داشتم، بعدش فرمودن من هم منتظرم ببینم تعهداتی که رییس جمهور داد اجرا میشه یا نه،این جملات از کجاش برداشت میشه که رهبر کاملا با تیم مذاکرات موافق هست؟