ـ عبدالرضا
@torab_11O
#حکمت¹³
جانم به مولا 13
❤️🔥
قَالَ عليهالسلام:إِذَا وَصَلَتْ إِلَيْكُمْ أَطْرَافُ اَلنِّعَمِ فَلاَ تُنَفِّرُوا أَقْصَاهَا بِقِلَّةِ اَلشُّكْرِ
و درود خدا بر او فرمود:چون نشانههاى نعمت پروردگار آشكار شد،با ناسپاسى نعمتها را از خود دور نسازيد
پ.ن انشاءالله شکرگذار نعمت ولایت مولا باشیم
#یاعلی
18:51 - 7 May 2026
121
Views
Replying to
@torab_11O
1
Reply
Oldest
ـ عبدالرضا
@torab_11O
7 May 2026
پلی شدن مداحیِ :
کی میگ که 13 یه عدد نحسه
هرکی میگه خونش خراب ...
0
0
0
30