#حکمت¹³ جانم به مولا 13❤️‍🔥قَالَ عليه‌السلام:إِذَا وَصَلَتْ إِلَيْكُمْ أَطْرَافُ اَلنِّعَمِ فَلاَ تُنَفِّرُوا أَقْصَاهَا بِقِلَّةِ اَلشُّكْرِو درود خدا بر او فرمود:چون نشانه‌هاى نعمت پروردگار آشكار شد،با ناسپاسى نعمت‌ها را از خود دور نسازيدپ.ن ان‌شاءالله شکرگذار نعمت ولایت مولا باشیم#یاعلی
18:51 - 7 May 2026

121 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ـ عبدالرضا‌
@torab_11O7 May 2026
پلی شدن مداحیِ :کی میگ که 13 یه عدد نحسه هرکی میگه خونش خراب ...