برو سقط جنین دردوره رفسنجانی را بخوان بعد خود امام خمینی بسیار پاک و ورارسته بوده وبرای مردم ایران بسیار رنج ومشقت کشید
@user16877568549922 June 2024Replying toبرو سقط جنین دردوره رفسنجانی را بخوان بعد خود امام خمینی بسیار پاک و ورارسته بوده وبرای مردم ایران بسیار رنج ومشقت کشید
@user16720256633322 June 2024Replying toاصلا حرفاتون با هم هم خوانی نداره.اگه امام خمینی قبول داری برو فتوای ایشون درباره سقط جنین بخونید و فتوای رهبری رو هم بخونید.
@user16877568549922 June 2024Replying toنه امام دستور داد که بچه بیاورید برو در مورد امام خمینی بیشتر تحقیق کن ولی این وسط رفسنجانی مخالفت کرد وبود که نظر خامنهای رو هم جلب کرد
@user16720256633322 June 2024Replying toفازتون چیه.مگه بنده گفتم امام میگه بچه نیارید.گفتم فتوای امام خمینی در مورد سقط بخونید.رهبری هیچ وقت نگفتن که بچه بی گناه سقط کنید اگه فتوای ایشون بخونید به جواب می رسید.تحقیق نیاز نیست چون امام و رهبری خلاف عرف حرف نمی زنند و امام گفتن کسی شبیه آقای خامنه ای پیدا نمی کنید.
@user16877568549922 June 2024Replying toبحث از عرف گذشته این جنایت انجام شده انجام شده امام فرمود فرزند بیاورید ولی بعد از رحلت ایشان برعکس عمل کردند واقای خامنهای حکم سقط جنین را مهر کردن
@irandokht_1318_1222 June 2024Replying to andسلام، مثل اینکه شما زیاد آشنایی ندارید، امام خامنه ای از 10بار 8بارش رو راجع به فرزند آوری گفتن، اما گاهی اوقات به صلاح نیست بچه به دنیا بیاد، مثلا قلبش تشکیل نشده، یا مثلا سندروم داون داره یا مشکلات دیگه که اگه به دنیا بیاد ، پدر و مادرشو لعنت میکنه که به دنیاش اوردن. شما احکام رو مطالعه بفرمائید.
@user16877568549922 June 2024Replying to andاین فرار رو به جلو هستان وقت این جنایت را با اقای هاشمی رفسنجانی انجام دادن برو خدارو شکر که که احمدی نژاد جلوی این ظلم را گرفته وگر امروز سما اینجا نبودی
@user16720256633322 June 2024Replying to andشما مشخصه که چقد ارادت دارید به آقای احمد نژاد.ایشون هم مخالف رهبری بودن.انتظاری بیشتر از این نمیره.
@user16877568549922 June 2024Replying to andمن کار ها خوب رهبر شمارا می پذیرم ولی از این کار اوهم اظهار برائت می کنم که درظلم کسی شریک باشم
@aa_11022 June 2024Replying to andandرهبر ما...ببخشید شما قطب شمال زندگی میکنی یا کره مریخ..اظهار برائت میکنم...نکن داداش ببینیم چی میشع...ای بابا انقدر شیشه نکشین و بیایین چرت و پرت بگین..!!
@irandokht_1318_1222 June 2024Replying to andandوالا، مردم خارجی، جون میدن برا حضرت اقا، خیلیا بیشتر از ما، آرزوشونه ایشون رو فقط یک بار هم که شده ببینن