شما سند بیارید که میگید رهبری دستور سقط جنین داده.اونم سقط بچه ای که هیچ گونه ضرری نداره؟؟؟سند بنده فتوای رهبری و امام خمینی هستش.سند شما برا اینکه رهبری گفتن انسان کامل بکشید چیه؟
This post was deleted by the post author.
@user16720256633322 June 2024Replying toشما سند بیارید که میگید رهبری دستور سقط جنین داده.اونم سقط بچه ای که هیچ گونه ضرری نداره؟؟؟سند بنده فتوای رهبری و امام خمینی هستش.سند شما برا اینکه رهبری گفتن انسان کامل بکشید چیه؟
@user16877568549922 June 2024Replying toشما برو سخن رانی شهر بجنورد را بخوان خود ایشون اظهار ندامت کرد وعذرخواهی کرد از این جنایت ولی روند را ادامه داد نمونه 10میلیون جوان مجرد که گیر دوزار ده شاهی برای تشکیل زندگی هستند
@user16720256633322 June 2024Replying toاظهار ندامت برای کاهش نسل بود نه سقط جنین.تحریم اقتصادی دشمن برا یک کشور اسلامی چیزی عادیه و همه صضرر میکنندر دوران ائمه و پیامبر هم بوده چیز جدیدی نیست.
@user16877568549922 June 2024Replying toچه ربطی به تحریم دارد این موضوع ما در ان زمان تحریم آنچنان که الان هستیم نبود اگردلیل بر بود تحریم است الان که بیشتر هستیم چرا می گویید بچه بیاورید
@user16720256633322 June 2024Replying toوجدان گیجم کردی.اگه خوابت میاد برو بخواب.شما گفتید جوانان ما نمیتونن ازدواج کنند گفتم تحریم و باقی چیزهایی که گفتم.
@user16877568549922 June 2024Replying toگیج نشود خو الان همان طرح از بین بردن جمعیت شیعه دنبال می شه 10 میلیون جوان بی کار بی پول داریم که نمی توانند زندگی تشکیل بدهند ایا پول نسیت کار نیست خانه ندارد چرا همه پول هست وهم کار ولی 10 میلیون افغانی وارد کردن کهکه کلی مسکن را اشغال کردند…Show more
@user16720256633322 June 2024Replying toرهبر انقلاب چقد تا کید بر فرزند آوری میکننازدواج ساده برا جوانها ما به خاطر داشتن دین اسلام در سطح جهانی تحریم هستیم و باید تحمل کنیم اوضاع مملکت.بنده هم با وارد شدن افغانی ها مخالفم.ولی این ربطی به رهبر نداره.
@Njmodabber25 June 2024Replying to andقتل فجیع در بیضا.با اعلام بهمرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ از یک فقره قتل خانوادگی در شهر بیضا و حضور مامورین مطلع شدندیک افغانی زن ۲۵ ساله و ۳ فرزند دخترش را به قتل رسانده و متواری شده پیگیری برای دستگیری این فرد ادامه دارد. افغانی به زن و بچه خودشم رحم نمیکنه حالا توی ایرانی برای افغانی دلسوزی بیجا کن
@user16720256633325 June 2024Replying to andمیشه بگی چه ربطی به پیام بنده داشته مگه بنده گفتم افغانی بیاد تو کشور؟؟؟؟؟؟؟شما حساسیت به افغانی دارید وهر جا اسمی ازش باشه فورا این پیام میدین.اگه درست پیام خونده باشی بنده گفتم مخالفم با اومدن افغانی.
@Njmodabber25 June 2024Replying to andاون خطاب به توی نوعی بود نه مستقیم شخص شما. هر فرد افغانی پرست و اجنبی خواه . خودت نه.خطاب به اونها بود
@Njmodabber26 June 2024Replying to andاما افغانی میگوید از فرزندان خود بگیرید به ما بدهید ! به انها غذا ندهید و از مدرسه بیرون کنید تا ما راحت باشیم !