دور اول به اکراه از قالیباف حمایت کردم و دور دوم به اجبار از جلیلی؛ درحالیکه هیچیک برایم موضوعیت نداشتند.هدفم یک چیز بود و آن جلوگیری از طراحی هوشمندانه دشمن در تکرار دولت روحانی که اینبار تمامیت و موجودیت ایران و مقاومت را نشانه رفته است.اللهم لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منّا
