فردا بعد از کشته شدنش در رسانه ها می‌نویسند او یک معترض ساده و یک فعال مدنی بوداینترنت مملکت رو دوباره ول کردند تا این زامبی های آدمکش تجدید سازمان کنند‌لعنت خداوند تا ابد بر مسئولان خیانت کار 🔴 #بیداری_ملت 👇‎@bidariymelat
08:57 - 17 February 2026

543 Views