7 July 2024
به عنوان یک شیعه(کرد)کرمانج شدیدا مخالف توهین به آذری ها هستم و محکوم میکنم!یعنی اینقدر راحت شده که کیلویی به هم لقب شمر و یزیدی و ... می دهید؟ما همه #شیعه علی علیه السلام هستیم!خجالت بکشید!حیا کنید!چرا ایه یاس میخونی؟ مرض داری؟#پزشکیان رییس جمهور ایران است.تمام#ورزقان #مسعود_پزشکیان #ایران

This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1107 July 2024
این حرفا به نفع تجزیه طلباست با این توهین ها سعید جلیلی رئیس جمهور میشه یا شهید رئیسی زنده میشن؟

This post was deleted by the post author.

سلام ناراحتی شما قابل درکهنشون میده چقدررررر دلشکسته ایداما در اوج خشم وناراحتی باید کاظمین الغیظ باشیم. همسر بنده ترک هستند و به آقای جلیلی رای دادند. و به شدت از دست هم طبارهاشون ناراحتند اما نباید توهین کرد. توکل به خدا کنید، کاری از دست شما و. ما برنمیاد منتخب رای مردم هستند.
12:40 - 7 July 2024

1 Reactions
49 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1107 July 2024
سلام به دل نگیرید