اگر بانوان و آقایان ما یاد بگیرند برای زندگی مشترک اول باید از علم روانشناسی و خودسازی و تربیت، یادبگیرند(چه با کتاب، چه کلاسهای متخصصین مربوط،چه سخنرانی هاوغیره). بعدش برن سراغ اینکه نگاه کنن بقیه چه میکنند و چشمشون به زندگی مردم نباشه؛خیلی مشکلات حل میشه