؛خیلی فکر کردم خیلی، به نظرم بیش از این پرداختن ما به برخی مسائل و برخی افراد اشتباه است. فهم من و افراد متعدد دیگر از وضعیت کشور و سخنان رهبری این است که باید با هرکسی که زیرپرچم ایران است متحد شویم گرچه اشکال ما به او موجه باشد و بخاطر اشکال موجه دعوا نکنیم.روشن تر از این به نظرم نمیشود گفت که …Show more


