با وجود رؤسا واساتید برانداز در دانشگاههاچه انتظاری از دانشجویان بایدداشته باشیم؟؟؟!!!!فقط بحث لجن پراکنی های ظاهریشون نیست. اینا دانشجویان ضد ولایت فقیه و ضد اسلام رو بالا می برن و موقعیتهای شغلیشون رو تضمین می کنند بعد می بینیم صنایع و شغلهای حساس در دست بی دینان و براندازان هست ومؤمنان وحزب الله



