اقا بسه خیانت، بسه کم عقلی، بسه حماقت، بسه نفهمی، بسه بی شعوری، بسه کج فهمی، ما مذاکره نمیخواهیم، ما فقط نابودی کامل اسرائیل و امریکا و خائینی داخلی رو میخواهیم. هر کسی از این به بعد حرف از مذاکره بزند، خائن است و با یزید محشور بشه

iri@user1681842141103 March 2026اقا بسه خیانت، بسه کم عقلی، بسه حماقت، بسه نفهمی، بسه بی شعوری، بسه کج فهمی، ما مذاکره نمیخواهیم، ما فقط نابودی کامل اسرائیل و امریکا و خائینی داخلی رو میخواهیم. هر کسی از این به بعد حرف از مذاکره بزند، خائن است و با یزید محشور بشه
@user16818421411023 September 2025آقایی که اهل خیانتهچیزی که سبب شدهاین گناه بزرگ را مرتکب شهشهوت و عقل ضعیف بودهخانمی که عمدا حجاب ندارهچیزی که سبب شدهاین گناه بزرگ را مرتکب شهشهوت و عقل ضعیف بوده…Show more
@user16818421411022 September 2025
@user16818421411011 September 2025
@user16818421411015 April 2025
@user16818421411015 April 2025جنس بوس ما فرق داردفقط مقداری درد داردبله بوسه داریم تا بوسهبه امید آن روز زیبا کهقاتل حاج قاسم و کودکان رالگدمال کنیم#مذاکره
@user1681842141102 November 2024#شهید_رئیسی متعلق به تمام مردم ایران بود و نه اقلیت سرمایه دار#آیفون
@user1681842141105 September 2024من که خیلی وقته کوکا و پپسی، حتی مال خوشگوار مشهد باشه را نمیخورم،شما چه طور؟مرگ بر اسرائیل #غزه279 KB