چیشده
This post was deleted by the post author.
@Nulllll28 May 2024Replying to and 8 othersچته چند نفر به یه نفر، من نهایتا یه جاوا کارم اون بنده خدام یه پایتون کار ، اون یکی هم یه جاوا اسکریپت کار، اون یکی هم یه کلنگ کار الان شما شدی ۴ تا پهپ کار قبول نیست
@Typer28 May 2024Replying to and 8 othersتازه نصف اونایی که تگ شدن هیچی که هیچی .😭😭😭صب عمو نال موند .
@MHSarmadi28 May 2024Replying to and 9 othersدوست عزیز برو به اولین پیام بحث، رو سه نقطه بالای ویراست کلیک کن بزن ساکت کردن گفتگو