خب دلیلت برای تفریطی بودن چیه؟ می خوام بدونم دلیل داری و می تونی توی محکمه الهی سربلند باشی یا فقط داری حرف تبلیغات و ذهنیت سازی رسانه ها رو تکرار می کنی؟
تو که از امام علی میگی چطور ۱۸۰ درجه خلافش عمل می کنی؟! اون از اتهامی که به یک عالم زدی و هیچ دلیلی هم براش نداری! اینم از اتهامی که به من زدی در حالی که من در هیچ گروه مرتبط با ویراستی عضو نیستم و اصلا هم نمی دونم درباره چی خیال پردازی و قضاوت کردی!