۶ساعت اتاق گذاشتيد موضوع هم زدید غم و اندوه جامعه خیلی عجیبیه بعد به خودتونم میگید نوکر امام و انقلاب 🤦♂️
593 KB
This post was deleted by the post author.
@H_ssein31321 December 2024۶ساعت اتاق گذاشتيد موضوع هم زدید غم و اندوه جامعه خیلی عجیبیه بعد به خودتونم میگید نوکر امام و انقلاب 🤦♂️593 KB
@H_ssein31321 December 2024Replying toفراری در کار نیست ولی بیان اینگونه موضوعه بصورت مبالعه آمیز هم درست نیست بله که مشکلاتی هست و باید حل بشود ولی با توجه نظریات و سیایست های رهبری بطوری در امور داخلی و مسائل روز #رهبر #آگاه_ترین #عالم_ترین اشاخص هستند و باید تو زمینی که ایشون مشخص میکنند گام برداشت ن #دشمن
@H_ssein31321 December 2024Replying toشما هم اگر واقعا نوکر ولایت فقیه هستی خوب چشم گوش هارو باز کنید و حرف رهبری رو پیروی کنید خوب مطالعه کنید یعد اتاقی تشکیل بدید که کمتر باعث ناامیدی و بیشتر باعث پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور باشید