خیلی جالبه اقازاده ها و قراداد هایییی چند میلیون دلاری ،و مدیران ....افشاگری #آذرپیک از تخلف گسترده در همراه اول و پرداخت ۱۸ میلیون یورو به دو آقازاده #فیروزآبادی و #واعظی( ۱۲۰۰ میلیارد تومان با خسارت)آذرپیک: پول رفته- جنس نیامده- و هنوز ضمانتنامهها به پول تبدیل نشده❗️🔻اخوان سکوت کرده