به جایی که به مفت خور ها دولتی پادش جنگ صد میلیونی بدهند کاشکی این پول به مردم میدادن یا حداقل نان که خوراک مردم متوس و فقیر جامعه بود زیاد نمیکردن پنجاه درصد نون گران کردن ،معیستی مردم نصف شد،خدا لعنت کند
20:36 - 9 June 2026

163 Views