این بچه کیه باباش بیااد ببردش👇👇👇👇 یزدی ها به این شیرینی میگن شیرینی تهرانیتهرانی ها میگین شیرینی مشهدی مشهدی ها میگن شیرینی آلمانیبابا یکی این بچه رو گردن بگیره 😅درسته یک جوریه ولی خوشمزس #شیرینی #ویراستی 🇮🇷
15:29 - 6 May 2023

8 Reactions
792 Views