حاذق نما
@user168330824377
این بچه کیه باباش بیااد ببردش
👇
👇
👇
👇
✅
یزدی ها به این شیرینی میگن شیرینی تهرانی
تهرانی ها میگین شیرینی مشهدی
مشهدی ها میگن شیرینی آلمانی
بابا یکی این بچه رو گردن بگیره
😅
درسته یک جوریه ولی خوشمزس
#شیرینی
#ویراستی
🇮🇷
15:29 - 6 May 2023
8
Reactions
792
Views
7
1
Replying to
@user168330824377