11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
مطمئن باشید اگر آذربایجان چنین غلطی می‌کرد تا حالا برخی پایگاهاش با خاک یکسان شده بود. با توجه به سابقه برخی ها تو ویراستی در نفرت از آذربایجان خیلی دوست دارند یک جبهه ای با آنجا باز کنند.
19:04 - 11 March 2026

9 Reactions
380 Views