♦️#طبقه_مرفه برای سگ‌شون کیک تولد می‌گیرن، صف می‌کشن برای روبوسی با حیوون. چرا جایگاه خیلی چیزها باهم عوض شده؟
4 MB
07:36 - 23 September 2025

3 Reactions
183 Views


2 Replies

Profile picture of ‌محمدرضا عابدی‌
@MraMadisah23 September 2025
Replying to
هم نشین یکی از گزینه های جایگاه و شعور ادمهاست تقلیل جایگاه افراد در حد حیوان چیزی جز پوچی عقیده نیست تو بگو با کیان نشستی تا بگویم که هستی

@H_parsa23 September 2025
Replying to
الان سگه تو ذهنش میگه چقدر خل و چلاینا چی داررن میگن