؛سالها وقتی میگفتیم ما هم منتقدیم و به خاطر نقدهایمان بارها اذیت شدیم، منظورمان این بود که نقد از سر دلسوزی با تخریب فرق دارد. ما در داخل کشور نقد میکردیم؛ هم از بعضی هموطنانمان مخالف فحش میخوردیم، هم از افراطیها. در عین حال میگفتیم منصف باشید؛ اگر از مشکلات میگویید، پیشرفتها و زیباییهای …Show more
