post


This post was deleted by the post author.

سلام وقت بخیر چرا شما از طریق طب اسلامی خود را درمان نمیکنید؟هم بسیار کم هزینه تره هم قابل درمان داروهای شیمیایی بیشتر بیماری رو درمان نمیکنه و فقط ثابت نگه میداره ،و گاهی بدتر میکنه .اگر خواستید میتونم در تهران جایی رو معرفی کنم که تشریف ببرید.ان شاء الله خدا شفای عاجل بده
15:44 - 19 April 2026

1 Reactions
94 Views


1 Reply