انتماؤنا الإيماني أليس الأولى بنا أن نحرص عليه، أن نحافظ عليه، أن ننطلق من خلاله، أن نسعى لتربية أجيالنا عليه، وأن نورِّثه لأجيالنا اللاحقة والقادمة، هذا هو المفترض. إذا كان الآخرون في هويتهم وانتماءاتهم المختلفة، والتي لا صلة لها بالله "سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى" يحافظون عليها، يحمونها من كل المؤثرات
. في الصين عملوا لهم نظام خاص بمواقع التواصل الاجتماعي، قالوا: [حتى لا تؤثِّر عليهم أمريكا في هوية شعبهم، في ثقافاته، في أفكاره، في عاداته، في تقاليده، في سلوكياته]؛ لأن لهم نمط حياتهم، طريقة حياتهم، أفكارهم، ثقافاتهم، وهم يريدون ألَّا تتأثر بالآخرين. أفلسنا الأولى؟! بلى الأولى. الهوية الإيمانية
تعلقات ایمانی ما، آیا بهتر نیست مراقب آن باشیم، حفظش کنیم، از آن عبور کنیم، در تربیت نسل خود در آن کوشش کنیم و به نسل های بعدی و آینده خود منتقل کنیم؟ قرار است. اگر دیگران در هویت ها و تعلقات متفاوت خود که هیچ ارتباطی با خداوند متعال ندارند، آن را حفظ کنند، آن را از هر تأثیری حفظ می کنند. در چین
سیستم ویژه ای برای شبکه های اجتماعی ایجاد کردند، گفتند: [تا آمریکا در هویت مردم، در فرهنگ، در عقاید، در آداب و رسوم، در سنت ها، در رفتارشان تاثیری بر آن ها نداشته باشد. ]؛ زیرا آنها سبک زندگی، شیوه زندگی، عقاید و فرهنگ خود را دارند و می خواهند تحت تأثیر دیگران قرار نگیرد. اول ورشکست شدیم؟! بله، اولی
22:59 - 10 December 2023