1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
مگر شما و همفکران شما نگفتند چون پزشکیان تهديد به استعفا کرده آقا مجبور شده آتش بس بپذیره ..خوب اگه قرار به استیضاح بود اون استعفا میکرد میرفت الان هنوز جنگ هم ادامه داشت شما هم شاد خوشحال بودید ببخشيد رئیس جمهور هم دیگه از نمیدونه از دست شما قوم بنی اسرائیل چیکار کنه
14:20 - 25 June 2026

3 Reactions
144 Views