تا وقتی میخوان از مردم سوء استفاده کنن برای اهداف خودشون، میگن مردم مردم مردم ...وقتی همین مردم میشن مخالفشون، میگن اینها اقلیت هستنداگر نتونن کثرت مردم رو تحمل کنند و کتمان کنند میگن اینها اقلیت پر سر و صدا هستند!چقدر شما وقیح هستید!اقلیت؟پرسروصدا؟
17:29 - 26 June 2026

4 Views