یکی از علایق مهم زندگیم صلح جهانی بدون هیچ سلاح و درگیری در جهان بوده... بدون هیچ مرز و محدوده ای، عدالتی همچون یک زندگی طبیعی... بدون فقر و غنی... بدون نیروی نظامی ، بدون کشتن و کشتار و مریضی و تورم و اقتصاد و مالیات و رانت و...همه ی اینها در تمامی ادیان به چشم میخوره، اما اسلام به این نکته نگاه
اما اسلام بویژه در عدالت امام علی علیه السلام بیشتر به اون توجه داشتن...اگر رژیم قاتل صهیونیستی در زمان آن حضرت وجود داشت، صددرصد تمامی مردم فلسطین رو نجات میدادند تا عدالت برقرار شود... امیدوارم این رژیم منحوس هرچه زودتر نابود و با ظهور مولایمان مهدی عج متصل شود.
19:26 - 11 August 2024