کاری به رژیم های کثیف صهیونی و آمریکایی ندارم، اما خونم به جوش میاد، وقتی میبینم با حذف ارز ترجیحی چی شدیم چه پروسه ای بر کشور گذشت...، بعدش مورد تهاجم کفار قرار گرفتیم، حالامیگیم، آمریکا خوبه باید مذاکره کنیم..دلیلش هم مشخصه، ادامه جنگ باعث فقر و بیچارگی میشه، ادامه مذاکره بعد از شصت روز چی میشه؟