میدونی فرق ماباشماچیه؟!اینه که وقتی میبینیم برای نامزدریاست جمهوری شاخ میذاره همونقدر ناراحت میشیم که وقتی طرف بالحن چاله میدون باکاندیددیگه صحبت میکنه!میدونی چرا؟چون ما برخلاف شما که دم به دقه میگفتین رییس جمهورتونم که فلان، رییس جمهورتونم که بیسار...ما میگیم هرچقدرم نخواهیمش باز رییس جمهورمونه!
14:34 - 9 July 2024