بابا خب اگه هیچ کار نمیشه کرد خب یرفتید گم میشدید تو خونتون انقدر بلدم بلدم راه نمینداختید!۲۰_۳۰سال از انقلاب که شما روی کار بودید نفهمیده بودید ننیشه کار کرد یا غلط اضافه کردن بهتونچسبیده بود؟؟خب اگه کاره ای نیست بره خونشون انقد هزینه نکنه تا رای بیاره!مرگتون چیه؟؟!