Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber22 May 2026
من اصلا فکر نمیکنم به انتخابات چرا واقعا شما الان و حال ول کردید خواهشا راجب جنگ صحبت کنید.الانو ببینیم زنده می مونیم با این اوضاع.
Profile picture of ‌Razi In🎒‌
@raziiin722 May 2026
درگیران انتخابات گذشته وتشنگان قدرت در بقاء انتخابات پیش روبا تخریب و تهمت و لجن پراکنی و سوء استفاده اراحساسات هوادارنشون رودراکانت رجا نیوز راه دیالمه کامران غضنفری ظهوریان و رسایی وخضریان و کانال دارهای ایتایی له له کن پولکی و هوس تبلیغات برای زدن ارکان نظام بیابید.البته توو ویراستی هم هست
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
ارکاااان نظام در طول انقلاب:بنی صدر ، موسوی ، رفسنجانی، خاتمی ، رو حانی ، پزشکیان.
Profile picture of ‌دنا‌
@Iranaz23 May 2026
احمدی نژاد را یادت رفت رهبر دوران گذار کودتاچی اعظم
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
ممنون از یاد آوریتون .آره اونم یه زمانی ارکان نظام بود 😉
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12023 May 2026
شهید رییسی چی؟؟ ارکان نظام نبود و اینقدر بهش توهین شد از طرف طیف شما؟؟
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
اول یه سر به نمایه من بزن رئیسی رو سرچ کن ببین چقدر ازش حمایت کردم بعد تهمت بزن .همه موضعگیری هات همینطوره
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12023 May 2026
گفتم طیف شماخودت را چند نفر حساب کردی ؟؟
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
تو بیجا کردی که واسه من طیف معین کردی
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12023 May 2026
پس نمیخواهی درست حرف بزنیطیف نداری؟؟! طیف داری، خودت خبر نداری همونها که حاضر نیستن به حرف رهبر شهید احترام بذارن و به ریبس جمهور توهین نکنند یک طیف بزرگی هستند جنابعالی هم جزء شان هستی
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
هر جور راحتی شما که بجز برچسب زدن هیچ جوابی ندارید .فقط وقتی یه اصلاح طلب رئیس جمهور میشه ، مقدسه و نباید بهش هیچ انتقادی کرد ؟اگه از اونا نباشه هر توهین و فحش و تمسخری مجازه ؟چقدر به رئیسی اهانت کردند که می‌گفت اگه مشکلات مردم با این توهین‌ها حل میشه بکنید ؟چقدر برای احمدی نژاد جک و فحش ساختند
امثال شما کم به رئیسی اهانت نکردید بدترین حرفها رو شماها به رئیسی زدید
10:19 - 23 May 2026

3 Reactions
302 Views


1 Reply

ما خودمون رییسی رو رای دادیم شماها ولی خوب مسخرش کردید بنده خدارو ما هم اگه انتقادی بهش داشتیم سر پاکسازی نکردن دولت بود ک همون باعث شد ارز ترجیحی رو حذف کنه و شوک به مردم وارد بشه و قضیه ۴۰۱ پیش بیاد و گند بزنه به وضعیت ایران که اون سیاست شوک درمانی هم کار لیبرال هایی بود که پاکسازی نشده بودن...