من اصلا فکر نمیکنم به انتخابات چرا واقعا شما الان و حال ول کردید خواهشا راجب جنگ صحبت کنید.الانو ببینیم زنده می مونیم با این اوضاع.
@tumber22 May 2026Replying to and 20 othersمن اصلا فکر نمیکنم به انتخابات چرا واقعا شما الان و حال ول کردید خواهشا راجب جنگ صحبت کنید.الانو ببینیم زنده می مونیم با این اوضاع.
@raziiin722 May 2026Replying to and 21 othersدرگیران انتخابات گذشته وتشنگان قدرت در بقاء انتخابات پیش روبا تخریب و تهمت و لجن پراکنی و سوء استفاده اراحساسات هوادارنشون رودراکانت رجا نیوز راه دیالمه کامران غضنفری ظهوریان و رسایی وخضریان و کانال دارهای ایتایی له له کن پولکی و هوس تبلیغات برای زدن ارکان نظام بیابید.البته توو ویراستی هم هست
@user16911635052722 May 2026Replying to and 22 othersارکاااان نظام در طول انقلاب:بنی صدر ، موسوی ، رفسنجانی، خاتمی ، رو حانی ، پزشکیان.
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersممنون از یاد آوریتون .آره اونم یه زمانی ارکان نظام بود 😉
@shahid12023 May 2026Replying to and 22 othersشهید رییسی چی؟؟ ارکان نظام نبود و اینقدر بهش توهین شد از طرف طیف شما؟؟
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersاول یه سر به نمایه من بزن رئیسی رو سرچ کن ببین چقدر ازش حمایت کردم بعد تهمت بزن .همه موضعگیری هات همینطوره
@shahid12023 May 2026Replying to and 22 othersپس نمیخواهی درست حرف بزنیطیف نداری؟؟! طیف داری، خودت خبر نداری همونها که حاضر نیستن به حرف رهبر شهید احترام بذارن و به ریبس جمهور توهین نکنند یک طیف بزرگی هستند جنابعالی هم جزء شان هستی
@user16911635052723 May 2026Replying to and 22 othersهر جور راحتی شما که بجز برچسب زدن هیچ جوابی ندارید .فقط وقتی یه اصلاح طلب رئیس جمهور میشه ، مقدسه و نباید بهش هیچ انتقادی کرد ؟اگه از اونا نباشه هر توهین و فحش و تمسخری مجازه ؟چقدر به رئیسی اهانت کردند که میگفت اگه مشکلات مردم با این توهینها حل میشه بکنید ؟چقدر برای احمدی نژاد جک و فحش ساختند
@user17749130482423 May 2026Replying to and 24 othersما خودمون رییسی رو رای دادیم شماها ولی خوب مسخرش کردید بنده خدارو ما هم اگه انتقادی بهش داشتیم سر پاکسازی نکردن دولت بود ک همون باعث شد ارز ترجیحی رو حذف کنه و شوک به مردم وارد بشه و قضیه ۴۰۱ پیش بیاد و گند بزنه به وضعیت ایران که اون سیاست شوک درمانی هم کار لیبرال هایی بود که پاکسازی نشده بودن...